MEN FÖR ALL DEL, TIPSA VÄRLDEN OM DENNA FENOMENALA "BLOGG" (och hur bra jag är på att skriva sammanhängande texter)

"precis som vanligt när jag ska skriva här gör jag det inte heller nu på grund av att jag har speciell lust. skillnaden i dag är dock att jag inte ens är säker på om jag ska publicera detta inlägg eller ej."

jag skulle kunna lägga det där i "utkastet" och senare hänvisa till det i ett senare inlägg. eller så skulle jag kunna skriva här och nu att det där låg i ett gammalt utkast. fast jag ska inte ljuga. 

varför skriver jag här på bloggen? är det av en kombination, eller bara för min skull? jag tror på det första.

för att inte bli mer kryptisk ska jag berätta att jag har ont i halsen, är lite trött och längtar efter annika norlins nya skiva. vidare även att det hade varit intressant att läsa någon amerikansk/engelsk vanlig människas som jag blogg. det hade verkligen varit roligt.

jag vet om några av er som läser på min blogg, men andra inte. är det någon av er som jag inte ens vet namnet på, skriv gärna det här under!

Kommentarer
Postat av: Sofia

I do. Särskilt sammanhängande är den kanske inte, men den har någon slags charm över sig ;D Me like!

2008-09-10 @ 16:28:38
URL: http://littlemisswise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0