the bed of our dreams

idag har jag ätit min förmodligen nyttigaste lunch nånsin; 4 rostade mackor med nutella. + varm oboy med grädde. jag känner mig lite hungrig nu, konstigt.

igår var jag på ikea, en inte allt för rolig upplevelse, men mitt bland alla lampskärmar och dricksglas för 50 öre hittade jag min drömsäng:
ikeas runda säng
det vore så fantastiskt att bara kunna snurra runt på alla möjliga sätt och aldrig behöva bestämma sig för på vilken ledd man ska ligga. jag har annars en tendens att i sömnen snurra runt 180 grader, eller ännu värre; 90, och vakna som en ostbåge böjd över sängen. dessa problem vore ett minne blott, bara nån köpte sänghelvetet åt mig!

 (det är för övrigt jätteroligt att översätta tex den här sidan med google translator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0