Goo Goo G'Joob

ibland har man inte mycket att skriva, men så kan man skriva det här. och det här.

det får mig att tänka på en sak. jag tänkte nån gång när jag satt i en bil att jag skulle tänka på att jag tänkte det jag tänkte då senare den dagen.

och en till sak. jag tänkte nån gång när jag satt i en buss hur det vore att titta ut genom fönstret med någon annans ögon. om miljöerna, samma gamla tråkiga buskar och rödljus som jag så många gånger åkt förbi, skulle blivit fina och spännande. det kan ju ibland bli så, att man när man tex åker bil nånstans där man aldrig varit, tänker på hur det vore att leva där.

jag försökte se med någon annans ögon, men jag vet inte om jag riktigt lyckades. jag lyckades i alla fall se vissa detaljer jag aldrig sett förut. ett nytt hus där, en liten småväg som svänger av där.

vad bör och kan man säga om det hela då? varför ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0