försovning

i morse vaknade jag svettig och med ont i både hals och nacke (samt resten av kroppen). jag avaktiverade genast väckarklockan (obs: teori; jag kan egentligen bara ha sovit förbi den som vanligt) och somnade om på stubben.

nu vaknade jag för c:a 30 min sedan. (fattar ni, jag har sovit till över klockan två en jävla vardag!) (nytt rekord!) när jag tittade på klockan konstaterade jag att mina klasskamrater ska sluta om en halvtimma.

det hela beror på att jag 1) badade i det iskalla vattnet (självklart inte frivilligt) 2) sov på backen som lutade och var stenhård i går natt. det stack även upp rotar och sånt i ryggen på mig där jag låg, så jag sov bara några timmar.

i natt har jag som sagt sovit desto bättre, jag drömde att jag sprang runt i en godisbutik och fick så mycket godis som jag ville (drömtolkare, någon?). dessutom somnade jag vid tolv och sov till två, det är, nejnej inte 2 timmar, 14(!).

Kommentarer
Postat av: K

hata folk som sover länge. USCH!

2008-05-16 @ 19:38:34
Postat av: Homan

Älskar folk som sover länge...mitt rekord ligger på 16 timmar i sträck en vardag. slå det om du kan!!!

2008-05-18 @ 01:03:21
Postat av: ludvig

jag antar utmaningen! vi ses kl 18.30 i morgon då..

2008-05-18 @ 02:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0