bad, baad religion

Vidare kan jag berätta att man inte bör skriva inlägg innehållandes ordet "gud" här på blogg.se av anledningen att, och i och med att jag just skrev ordet, reklamen kan bli i form av en länk till denna sida; http://www.jesus2020sverige.com/.
om du vill ha nåt o skratta åt (eller gråta) kan du dessutom titta på den fina videon som finns på sidan. om inte, så citerar jag highlightsen här;

"herre jesus, tack för att du dog på korset"
"jag vill att du tar kontakt med oss så att vi kan hjälpa dig att växa i den krista tron"


det är ju jävligt snyggt att de dessutom felstavar självaste gud i menyraden..

om du bara grät och nu vill ha skratt, have a look at this;



lägg märke till den hemskt trevliga prästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0