det viktiga är att trycka på länken

nästa vecka ska vi ha temavecka i skolan och för min del betyder det kanot. vi ska paddla någonstans i skärgården och sen sova på nån ö en natt. det blir säkert roligt men hoppas fan bara att det inte blir typ 10 grader som de säger.

nu sitter jag o kollar på the beloved discovery channel och myth busters, och nördig som man är så är det ju jätteroligt när de fetspränger grejer eller hoppar flera meter i luften med sina båtar. jag åkte också båt i går, men det blev inte så mycket hoppa i luften sen motorn la av efter 200 meter..

tillsvidare tycker jag att ni, istället för att göra någonting annat, ska lyssna på den här låten, som är väldigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0