om jag hade följt emils rubrikmodell skulle det nog ha stått nåt bra här.

i morgon går jag ur grundskolan och det ska bli skönt. jag kommer aldrig mer behöva få g+ för hemkunskapspajer eller för den delen äta av skolans. den bästa musiken att lyssna på just nu är Monster's platta "Gone Gone Gone". dagens roligaste överraskning var att jag fick min trasiga mobiltelefon blev helt utbyten mot en ny på garantin. fast så roligt kanske det inte var. jag antar att det kommer regna i morgon.

fotnot (alltid velat skriva det): emil

Kommentarer
Postat av: Emil

haha, härligt.

För övrigt är väl Monster Moneybrothers gamla band. Han kung.

2008-06-12 @ 22:15:39
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: ludvig

absolut, och ärligt talat tycker jag bättre om monster än MB, även om den lyriska biten kanske har utvecklats mer på senare år.

2008-06-12 @ 22:48:53
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0