förlåt/varsågod, mer förlåt

egentligen borde det vara förbjudet att göra som jag kommer göra nu, med ett hårt straff, men detta var bara för bra för att inte:

tjuvlyssnat presenterar:

Tre killar ~18 är lagom fulla och nöjda och sitter längst bak i bussen och leker pest eller kolera.
Kille 1 (till Kille 3): Vad väljer du: att bli dragen naken av en traktor längs ett fält med brännässlor i fyra timmar? Eller: att ligga fullt påklädd i en pissoar på krogen en löne-lördag i fyra timmar?
Kille 2: Får man ha mp3 spelare om man ligger i pissoaren?
Kille 1: Ja, det kan man väl få.
Kille 3: Ja, då tar jag lätt pissoaren. Fatta va gött och ligga där och lyssna på mp3:n!

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Förstår varför dom inte la ut den, den är värdelös!

Gör om, gör rätt. Capisce?

2008-06-03 @ 08:46:31
Postat av: ludvig

förvisso har jag redan förstått att alla inte har samma smak som jag vad gäller humor, men i detta fall förstår jag inte riktigt. jag tycker att detta var en av de roligare tjuvlyssningarna någonsin.



fö är den inte inte utlagd, utan ligger bara under rubriktävlings-kategorin.

2008-06-03 @ 17:02:57
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0