äh, nånstans måste jag väl få klaga..

JAG VILL VERKLIGEN INTE GÅ TILL SKOLAN I MORGON. Faan vad tråkigt och meningslöst det känns. gå dit klockan åtta för att ha "klassråd", vadfaaan! sen ha matematik och låtsas som att man typ löser ett tal fastän man egentligen sitter i ett grupprum och tittar ut genom fönstret.

låt mig bara slippa, betygen är redan satta och vi kommer inte göra något av mer värde än typ bestämma att det nog inte blir nån "elevernas favoritmat" i år heller.

töntig och lydig som jag är kommer jag med stor sannolikhet ändå gå dit, möjligen liite senare än jag bör. nu, för en gångs skull får min veckarklocka tillåtelse att gärna gå sönder.

Kommentarer
Postat av: Emil

Töntigt. Det går faktiskt att hoppa över.

2008-06-09 @ 16:08:29
Postat av: Sofia

Samma här.. Kan inte lärarna inse att inte en jävel bryr sig sista veckan ändå?

2008-06-09 @ 20:20:44
URL: http://sofiahelene.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Sluta tycka synd om dig själv!

Och går du dit är du en mes.

2008-06-10 @ 00:41:04
Postat av: ludvig

BOBBO, jag tyckte att jag friköpte mig från din kommentar iom rubriken, men nehepp..

2008-06-11 @ 00:33:05
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: ludvig





det är min blogg, jag klagar o tycker synd om mig själv hur mycket jag vill, vad fan skulle man annars ha en till?

2008-06-11 @ 00:34:18
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Visst det är din blogg men det är jag som läser den, dumhuvve.

2008-06-11 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0