nu så

hejhej, hej. hejhej. länge har ni alla väntat. verkligen. men snart ska ni få både anekdoter och vanlig filosofi.

jag har kommit till insikten attt jag är en riktig nörd. i många avseenden. jag kan börja prata väldigt detaljerat om saker, som om jag är mycket professionell inom vissa områden. det kan vara saker som vädret ("enligt smhi ska det bli regn på onsdag morgon för att senare klarna upp, men efter erfarenhet tror jag att vädret som enligt dem ska vara på ons blir det som kommer på tis, och vice versa" typ), eller fildelning (dont get me started) (ärligt talat, här är jag verkligen proffs)
detta är emellertid inte alls någon speciellt bra egenskap då de flesta jag pratar med när jag förlorar mig i ett ämne väldigt fort tröttnar och kollar åt ett annat håll. om det istället är någon som verkligen kan nåt om ämnet så är jag också körd då de såklart kan mycket mer om det än jag. (dock ej gällande fildelning)

Kommentarer
Postat av: Emil

Det är ju därför man bloggar. Då kan man tjata om väder hur mycket man vill, så får helt enkelt den som är intresserad läsa.



För övrigt tycker jag att du bör ägna ett detaljerat inlägg åt din inställning till fildelning. Det är intressant.

2008-07-09 @ 00:42:38
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: ludvig

det har du såklart rätt i, här skriver jag vadfan jag vill (nästan). men i mitt inlägg syftar jag mest på situationer från mitt irl-liv, o där kan denna egenskap vara lite sämre.

2008-07-09 @ 01:50:57
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0