musik, för en gångs skull. det är ändå det som allt handlar om.

boris och the jeltsins kommer utan tvivel få nästa genombrott på popscenen. de är mycket, mycket, verkligen fruktansvärt bra. jag hoppas att någon mäktigare person än jag också upptäcker dem och hypar dem som fan, det är de värda.
jag kan tycka att det är fruktansvärt tråkigt och onödigt ibland när nån påstår att ett band låter som ditten eller datten, men jag skulle ändå vilja skriva att boris låter en hel del som en blandning mellan håkan hellström och pascal, om ni vet vilka de är. också ett mycket, mycket bra band.

Kommentarer
Postat av: Emil

Att dra liknelser med andra band kan vara rätt bra då det är lätt att förstå hur det låter.



Jag såg förresten Boris på emmaboda. Det var första gången jag hörde dem, och blev positivt överraskad helt klart. Inget genialt band direkt, men helt klart bra.

Låter som Florence Valentine ungefär tycker jag.

2008-08-22 @ 22:04:53
Postat av: ludvig

jag såg också boris och the jeltsins för ett tag sen, och tycker verkligen att de är bra. sen har jag laddat hem deras myspace-låtar och lyssnat ganska mycket. för tillfället, så har jag skurit upp fingret.

2008-08-22 @ 22:22:39
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag ska ge dem en chans och lyssna in mig på myspace.

Hur var skolstarten förresten?

2008-08-24 @ 01:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0