strawberry fields forever

helgen blev som planerad; sov mycket men köpte också lite kläder. att sova till ett och sedan spendera dan med att läsa bok och sitta framför datorn utan någon som helst fysisk aktivitet är dock inte den optimala planeringen för att somna lätt och gott på söndagskvällen. jag somnade som väntat ganska sent och drömde mardröm. om du vill veta vad den handlade om kan du läsa nästa stycke, annars inte.

jag är ensam hemma en kväll och jag minns inte riktigt hur drömmen börjar, men vi säger att jag sitter och tittar på teve när jag hör någonting mystiskt i mitt hus. jag ser två gestalter (säkert mördare båda två) ståendes i mitt vardagsrum, den ene med kniv i handen, psycho style, över den andre. phue, kan man ju tänka, att de inte är ute efter mig, men så plötsligt börjar en av dem att jaga mig. han jagar mig runt i hela huset tills jag på något sätt lyckas lura in honom i kylskåpet och stänger in honom. jag tar en telefon och ringer polisen .
hopp i handlingen en kvart och vips är polisen tydligen där och arresterar mördaren som jagat mig. frid och fröjd och jag är beredd att vakna upp, just som jag kommer att tänka på den andra knivmördaren. jag ringer polisen igen, men de tror mig inte.
jag vaknar. fem och fyrtiosju.

image3

Kommentarer
Postat av: Anonym

EUW! fy fan. mardrömmar alltså, hejdå till dem.

(en regel! tid = tillbringas. pengar = spenderas) om man nu får va sån.

2008-04-14 @ 21:17:54
Postat av: Sofia

Jag gillar din blogg starkt. Bloggkoll nästa!

2008-05-12 @ 21:27:37
URL: http://c
Postat av: Sofia

oj då, lite skum länk där. jaja.

2008-05-12 @ 21:28:05
URL: http://combatbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0