Broder daniel och håkan

igår upptäckte jag broder daniel på riktigt för första gången. jag har haft cruel town på ipoden ett bra tag, och gillat det, men de andra skivorna har varit helt omöjliga att få tag på. igår hittade jag dem tillslut och jag gillar det! speciellt Son of s:t jacobs och I'll be gone (som, trots filmmedverkan och att den antagligen är alla 1-låt-fans stora favorit tillsammans med shoreline, enligt mig är en av deras absolut bästa låtar).
På båda låtarna har dessutom Håkan Hellström spelat med bd (och han har även snott gitarrslingan från son of.. till en egen låt), något som självlart drar upp intresset. och hans nya skiva är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0