and i guess that i just dont know

ofta i skolan tycker min omgivning att jag sitter lustigt..
image9det kan se ut ungefär (precis) såhär som henrik

..men jag förstår inte varför

annars händer här inte mycket, sitter vid min dator och borde plugga till spanskprov. köpte några roliga tishor på internet igår. ikväll går 100 höjdare, men jag tycker inte alls att det är lika roligt som det brukade vara, känns som att det borde gå att hitta mer intressanta människor än vad de gör. kommer ändå inte kunna se det då jag har fett prov i morgon, får väl lydigt gå och sätta på inspelningen nu..

Kommentarer
Postat av: Fia

Eller så kollar man på Prison Break?

2008-04-28 @ 21:35:19
URL: http://StatusFoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0